Om en vecka...

Om endast en fjuttig vecka har vi precis kommit fram till Bulgarien. Hjälp! Jag hinner inte med!

Ikväll har vi packat vidare. Min pysselhörna har förpassats ner i en flyttlåda så nu är det borta för ett tag framöver. Men hjälp vilken tid allting tar! Svärfar har dock fixat en lastbil, det blir toppen att använda den att flytta allting i! Förhoppningsvis blir det bara en vända...men jag tippar på två.

Avslutning på Gläntan imorgon. Det ska bli trevligt, men lite trist också eftersom jag inte kommer att vara mammeledig i höst, och inte ens bo här längre då.

Efter morgondagens kontraktsskrivning så blir det adressändring, uppsägning av bredband, fixa adressändring till prenumerationer, osv. Idag sade vi upp telefonabbonemanget. Vi satsar på att ha mobilerna istället. Så efter 1 augusti går det inte att ringa vårt proffsiga hemtelefonnummer längre. Haha, blir ju vemodig bara jag tänker på en sån sak - hade det numret när jag bodde på Åhlénshuset redan. :o)

Arvids förkylning verkar rätt ok. Han hostar bara lite ibland, i övrigt verkar han må bra.

Kommentarer
Postat av: Rebban

Shit vad det går undan! Det stog ju nyss att du skulle åka om 4 veckor!! På måndag är det 4 veckor sedan vi åkte!! gaaah, vad tiden går fort!
Hoppas ni får det supertrevligt iallafall!

2007-06-20 @ 09:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0