Förvirrat läge

Promenad till stan igår igen. Toppen! Sen gooood sallad på Tehuset som vanligt. :o) Sen var jag till banken för lånelöfte och det gick mycket bra. Men vi ska dock fundera lite och känna efter om det känns 100% rätt.

Sen åkte jag till mor & far. Åkte ner och kollade på tomten, även en jobbarkompis till pappa var med. Fick middag och fruktsallad och sen åkte Arvid och jag hem.

En bra dag, det hände väldigt mycket. Innan promenaden fraktade jag bilen till stan (för att åka direkt till banken från stan) och tog bussen till Torvalla igen. Fast jag åkte inte ända till Torvalla för Arvid sov ända till 09:30 igår (!!!) så det blev lite jäktigt. Jag ville dock låta honom sova så länge han kunde på morgonen ifall han skulle få för sig att det skulle bli en ny rutin. Icke! Idag sov han till strax före 07...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men nu måste du uppdatera mig! Har ni hittat tomt o ska bygga nytt istället???? Fy fasiken va kul isf! Malin & Stefan har eventuellt hittat tomt på Rödön som dom kanske ska köpa. (Eventuellt och kanske, haha) SJälv längtar jag som en tok tills det är min tur att skaffa hus, även om det är 90% säkert att jag kommer ta över mammas o pappas hus. Men jag LÄNGTAR! Nu när det är vår så är det ju en helt annan sak på landet. Och sommaren. Och vintern. *suck* Men på söndag flyttar jag till Storgatan. Inte alls stan, eller hur? Haha. KRAM!

2007-03-29 @ 10:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0