Hoppsan, tisdag igen!

Arvid ville upp kl 05:50 idag. Så jag har varit vaken sen dess. Tur att jag lade mig tidigt igår också. Eller först somnade jag 20:45 framför tv:n. Sov en halvtimme innan Andreas väckte mig och undrade om jag inte skulle gå och lägga mig på riktigt. Lade mig 21.45 och somnade vid 22. Arvid var upp och åt 03:30 inatt, tror det beror på att han inte åt nån välling igår kväll (han stenvägrade).

Han sover dock nu igen. Bra! Jag orkar inte leka hur länge som helst på morgonen...

Idag ska vi göra gipsavtryck av Arvids fot igen. Vi gjorde det i onsdags (Andreas var också med, sportlov som han hade), men det hade tydligen blivit nåt knas så vi måste göra om det. Därför ska vi göra det idag, ska måla det imorgon. Får se om jag går till affärn efter trycket för att inhandla ingredienser ifall jag ska ge mig på nån ny bakning idag. (kanske inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0