Kryp:arn

Arvid kröp 3 meter idag!!! Så nu kan man säga att han kan krypa. Det hände väldigt plötsligt. Nu gäller det att barnsäkra - ett av många projekt under sportlovet. :o)

Imorse myste vi med att kolla på 5-milen och Vasaloppet. Upptäckte en gammal danskavaljer (oj vad jag låter gammal nu...fast det är jag ju) som låg bland de 50 första, det var coolt!

Åkte till svärisarna idag, Andreas skulle flygga. Ingen krasch. Hela familjen kom till middagen. Nu har vi kommit hem och jag har ätit popcorn (det blev en ätardag idag också... efterrätt, godis, popcorn...). Nu är det dock sängdags. Imorgon ska vi till dietisten och få veta lite mer om mjölkallergin.


Kommentarer
Postat av: elin

Vad kul att han kryper! gipsavtryck på onsdag på gläntan eller? (ni har ju resten av veckan på er att pyssla hemma) jag vill ju se hans konster!

2007-03-05 @ 09:13:30
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0