Livet åter

Tror kanske att jag fick tillbaka lite av mitt liv idag. Inte för att jag inte haft nåt liv förut. Men det var längesen jag var på Gläntan i alla fall. Eller 1½ vecka var det väl, men ändå... Det var kul att träffa lite folk!

Hur som helst är gipset målat nu, jag blev nöjd med allt utom att jag gjorde själva foten grön. Det blev lite för mycket grönt. Men det är nog bra ändå. Jag gillar iaf grönt.

Gympan gick bra, men det var svårt att ha Arvid som tyngd, eller ha honom still framför sig, osv. Och så har jag ont i handleden nu fastän jag avstod från armhävningarna. Fast det hela började igår när jag vred till handleden på nåt konstigt sätt. Jag trodde det skulle gå om sig över natten, men det är tydligen kvar idag. Jag får använda stödskenan så kanske det fixar sig.

Ikväll är det Prison Break och 100 Höjdare. Men eftersom Arvid envisas med att kliva upp vid 06:30 nu för tiden så försöker jag lägga mig vid 21 och då måste jag spela in... blir nog Prison Break. 100 Höjdare går i repris på lördag. Hörde förresten att HP Burman skulle vara med i nåt avsnitt. Vår forna granne i Uppsala. :o)

Kommentarer
Postat av: Carro

då kanske du kan spela in det då; ) för jag har ingen video)=

2007-03-19 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0