Lycka

Det var visst längesen jag skrev, men det har inträffat två stora händelser som jag sätter väldigt högt:

1. Jag har nått målvikten!!!

2. Trocadero finns som light och är dessutom jättegod!!!



image83




Promenad med Elin och Mio till stan i fredags, riktigt härligt men jag var också riktigt mör i benen på kvällen. Strålande fint väder! *lycka* Goood sallad på Tehuset. Inköp av lite kläder till Arvid. Lyckades hinna med buss 14 också. En riktigt bra dag, på morgonen hade jag nått målvikten och som beröm fick jag tulpaner när Andreas kom hem från jobbet. *love*

Det var även i fredags jag hittade halvliters Trocadero Light på Hemköp, var tvungen att köpa en direkt och shit så god den var - smakade precis som vanlig! Igår när vi var på Coop så hittade jag till min stora förtjusning en 1,5-liters också! Lyckan är total!

 <--- Jag i vecka 40       Rolig jämförelse       Jag nu ---->

Svårt att fatta att Arvid har legat i min mage! Och att jag vägt över 90 kg! Mycket mage och mycket vätska, men ändock!


Summering: Jag har tappat 30 kg sen vi åkte in till förlossningen, allt är borta men jag har sparat en del utanför kroppen och det är det bästa jag har - Arvid!


Idag ska jag försöka ge mig på lägenheten igen, städa och plocka... Det vore skönt att få allt i ordning snart! Förresten, idag är det ju våffeldagen så idag har jag min ätardag. Jag är lite förvånad att jag kunde hålla mig från godsaker igår med tanke på att det var lördag, men tydligen gick det bra.


Den omställda tiden tror jag bara är bra. För första gången i mitt liv är jag glad över sommartidsomställningen tror jag. Det hela beror på Arvid. För nu hoppas jag att han kommer att sova längre på morgonen... (hoppas!)


image86

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis grattis grattis, vad duktig du är och vad avis jag blir=) Jag har börjat lite med pilates hemma nu och så ska jag försöka ut å gå lite mer, kanske börja springa nu när våren kommer=) Men det behöver ju inte du=)

2007-03-25 @ 11:46:46
Postat av: elin

Vilken kul jämförelse!
Och grattis igen...

2007-03-25 @ 13:16:04
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Sara

Vilka roliga bilder!! :D Så väl det syndes.. ska göra lika själv tror jag! ;)

2007-03-25 @ 16:57:21
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Rebban

HURRA HURRA HURRA!! Detta är verkligen värt att firas. Nu ska jokervinsten användas! Eller? (Men trocadero light har funnits ett tag, men det gör den inte mindre god för det)

2007-03-25 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0