Onsdagen i bilder

... fast där blev det lite lögn för det här är från i lördags... Snygg frisyr sådär på morgonkvisten

 Onsdagen startades med ett besök i leksakskartongen


 Sedan en tur till affären i det fina vädret

 Nog är det väl lite gulligt när man tvättar jeans och det även hänger små-jeans på tork??

 Ett besök i pulkan

 Leker koja under gåstolen

 Allmänt go

 Leker med pappas färgglada klämmor

Sista föräldragruppsträffen idag. Tråkigt!!! Men det var en bra träff ändå. Tyvärr fick jag ont i magen pga den. Vet inte om det berodde på vitlök eller banan. Men som tur var gick det över när vi var på husvisning ikväll.

Ikväll blir det "Du är vad du äter", jag hoppas att Arvid somnat då. Nu har han det inte, men han är inte ledsen iaf.

Promenad till stan imorgon. Och jag har hört att vädret ska bli bra. Sol i sinne!


Kommentarer
Postat av: elin

vad fina bilder! hur går det med scrapbooken förresten?

2007-03-23 @ 08:36:32
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Sara

Läste ett tidigare inlägg om att se på program sent på kvällen.
Gör som jag och ställ in videon o se nu på morgonen när det ändå bara är crap på TVn! ;)

2007-03-23 @ 10:50:42
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0