Pigg

Igår var jag slut. Idag är jag pigg. Så pass pigg att jag fick ett plötsligt infall att gå till stan idag. Så det gjorde jag. Det gick bra men gick trögt stundvis. Var in på Barnens Hus en sväng och vid det laget trodde jag att det skulle bli buss därifrån, men jag tog mod till mig och fortsatte. Sen satt jag en stund i Österängsparken tills några ungdomar gick förbi och var så högljudda att Arvid vaknade. Nu är jag hemma igen. Skönt. Letar efter en grej som jag köpte för längesen till Andreas födelsedag, men jag måste ha gömt den väldigt bra......

Strax ska Arvid och jag åka och hämta Andreas i stan. Han har varit på friluftsdag i Duved idag. Han skulle se om han kunde hyra bräda så vi får se om det blev så eller vanliga utförs.

Arvid inspekterar bokhyllan och dess innehåll. Och kräks. Andra dagen han kräks nu efter att ha ätit spaghetti med köttfärssås. Skumt.

Kommentarer
Postat av: elin

hur gick det hos banken?

2007-03-28 @ 18:05:21
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0