Störigt

Tänkte lägga in lite bilder, men det verkar gå så segt på blogg.se nu så jag orkar inte. Det får bli imorgon istället. Idag har jag pysslat i lägenheten igen, det känns så himla bra. Igår gjorde jag det också. Det blev en liten promenad igår och en liten idag. Idag var det mycket härligare för det blåste inget. Korta turer med ärende till affärn.

Bakade igår också inför Andreas födelsedag. Tvättade. Diskade (massor). Lagade mat. Vattnade blommor. Försökte komma underfund om Arvids ätande. Städade. osv...

Idag har det blivit tvättande igen. Städande. Fortsatt försöka komma underfund om Arvids ätande. Och så har jag omstrukturerat i min garderob. Ska fortsätta med det imorgon.

Nu ska jag återgå till hockeyn - heja Mooooodoooooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0