Update husfronten

Lite uppdatering är nog på sin plats (Jenny, here it comes): Vi har kollat på ett hus som vi är intresserade av. Men vi pendlar mellan intresserade och icke intresserade, så det är lite ovisst än så länge... Så någon tomt är det inte på gång, även om jag önskar att någon hade en tomt att sälja till oss (billigt) i Marieby! Någon???

Arvid har sovit 2½ timme nu på eftermiddagen. Det trodde inte jag att han skulle göra så jag har så smått gått och väntat på att han skulle vakna hela tiden. Men jag har pratat i telefon och diskat iaf, så lite nytta blev det ändå. :o)

Snart helg igen! Fast jag har fredag idag så jag är lite småbesviken ändå. Ikväll är det hockeytajm!!! Go Modo! Go Modo! Go Modo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0