Äckliga ormar

Igår scrappade jag igen. Shit alltså, jag tar knäcken på mig själv. Haha hoho.....

Elin hade sett en orm igår, jag blev skitskraj trots att jag inte var i närheten på flera mil. Ändå blev jag rädd och fick för mig att det skulle ligga en hög med ormar under fåtöljen. Berättade för mamma som blev minst lika rädd. Men sen kom Andreas fram till att det var ungefär 1 på 14 miljoners risk att jag ska stöta på en orm ute i naturen. Det lugnade mig lite. LITE.

Igår sov Arvid till halv tio! Imorse sov han till nio! Jag är i chock. (han ammade 1 gång vardera natten)

Arvid och jag ska gå iväg och spela på en häst idag. Mer vettigt blir det inte. Luften gick ur och det känns lite som en "första-dagen-efter-lovet"-dag idag. Skumt - det har ju bara varit vanlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0