Äntligen lite scrap!

Igår hade vi en innedag. Men det var riktigt skönt. Och jag scrappade lite! Fast jag hade inget lim så jag måste iväg och köpa det. Eller jag hade väl lim, men jag använder sån där lim-pritt och den hade tagit slut. Men jag har en favorit på Coop så jag ska handla där ikväll kanske. De kanske har Trocadero Light också.... ;o)

Jag kan inte fatta att det är fredag igen! Igår hade jag måndag eller på sin höjd tisdag. Jag hinner inte riktigt med i det här tempot! Om en vecka åker vi till Uppsala - jiiihoooo!

Jag hade fått i uppdrag att boka tågbiljetter Östersund-Arlanda (o tvärtom) när vi ska till Bulgarien. Så igår fixade jag det. Nio personer åker tur och retur för 2600 kr. Och jag ser fram emot tågresan i sig också, det är ju så mysigt att åka tåg. Hoppas Arvid gillar det också. Och hoppas han gillar att flyga...hjälp! Fast jag älskar att flyga så jag kommer inte att bidra med nån nervositet som kan spegla av sig i alla fall. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0