År-utmaning

Jag har blivit utmanad av Nina. Det går ut på att man ska skriva ner vad man gjorde och minns av de år som slutade på 0, 2 och 7. Få se nu vad jag minns.....

1980: Bästa året ever = jag föddes!

1982: Kommer inte ihåg så mycket, men jag lekte nog en hel del.

1987: Jag började 1:an på Ångsta skola med världens bästa småfröken Anki.

1990: Hoppsan, kommer inte ihåg så mycket av vad jag gjorde då. Fyllde iaf 10 år.

1992: Började sexan och var glad att mina lockar från första permanentningen (året innan) började se normala ut.

1997: Gick en väldig massa på dans och träffade Andreas.

2000: Bodde i Uppsala och började läsa på förskollärarprogrammet (hoppade dock av året efter). Gick med i styrelsen i Härja-Jämt - dökul!

2002: Bodde kvar i Uppsala men började undra vad jag ska göra av mitt liv. Hade väldigt rolig på Norrlands!

2007: Har en son som jag är mammaledig åt om dagarna, försöker gå ner i vikt, drömmer om hus och den stora lottovinsten.

Det där var svårt (men KUL - jag älskar ju sånt här!). Jag utmanar såklart ALLA!!!! :o)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag antar utmaningen :-)

2007-05-07 @ 17:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0