For you Elin

Det blev en scrapsida idag också. Så för Elin (och er andra också) kommer nu bilder på mina nya sidor...

              


Det blev ingen travvinst idag. Hästkraken galopperade och efter fyra lopp i V65 så gav jag upp. Sverige förlorade i hockey-VM också. Nåt positivt med dagen? Ok: Jag har sett en svensk gammal svart-vit komedi (love it!), pysslat lite och så har jag hållt mig till GI hela dagen. Nåt positivt med helgen förresten, var att det bara blev EN ätardag! Det är ju precis som det ska vara, men jag brukar kunna få till det till två ätardagar också...minst...

Uppsala på fredag! Jiiiihaaaa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh, det är så tråkigt att du inte kan komma på lördag tycker jag...! :(
MEN DU!?!?! Du hade ju för tusan alla rätt på "Hur väl känner du mig"! COOLT! Läskigt också. Haha. Kram!

2007-05-08 @ 00:04:54
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Rebban

Åååååh vad fina scrap-sidor! Jag är väldigt impregnerad... Haha. (Rebell-ibebb speaking). Synd på hästkraken dock. En vinst hade ju suttit fint...

2007-05-08 @ 08:37:18
Postat av: elin

urtjusigt!

2007-05-08 @ 13:50:04
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0