Mitt i natten

Ja här har man inte fått somna än. Arvid har feber och kan inte sova. Han har fått en supp för en timme sen och han svettas litegrann. Men sova kan han inte, även om han verkar trött. Jag tycker att jag provat allt nu. Inget tycks funka. Så nu satte jag mig här istället. Arvid får leka på golvet, i hopp om att han blir supertrött och somnar bums nästa gång jag lägger ner honom. Håll tummarna!!!

Frågan är också vad febern beror på. Gårdagens vaccination? En ny tand på gång? Att han åt couscous ikväll kan knappast ge feber, men kanske lite magont? Ghaaaa, jag blir galen!

Och Andreas som ska kliva upp om två timmar bara. Hoppas han inte blir alltför störd av att Arvid inte är på sitt gladaste humör stundvis. Tur att man kan stänga dörrar.

Tänkte sola lite ikväll, men det blev inget. Får kanske ta det imorgon istället. Eller så inte. :oP

Kommentarer
Postat av: elin

usch, hoppas febern är borta och både du och arvid som nya människor nu!

2007-05-30 @ 08:12:55
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0