Mycket bättre

Jag mår mycket bättre nu! Livet verkar ha återvänt! Fast i början av den här dagen såg det inte så ljust ut...
1. Jag var tvungen att visa leg för att få spela på Coop (skulle spela på en häst)! Katastrof! Jag som inte hade nåt leg med mig fick snällt ta tillbaka min kupong. Ser jag ut som 18!?!? Sur som jag blev gick jag in för att handla...
2. Ingen Trocca Light!!! :o( Jag ska undersöka Elins tips istället, det verkar vara ett säkrare kort!

Men sen vände det...

Åkte till mina föräldrar där ingen var hemma (vilket jag visste). Jag hade planerat att gå en promenad in till Brunflo för att hälsa på min mormor. Så Arvid och jag knatade iväg (Arvid knatade inte...). Himla mysigt var det. Och ett trevligt besök, hon blev så glad. När vi sedan gick tillbaka igen så tog vi nedre vägen, där jag och min mormor gått miljoners med gånger när jag var liten och vi skulle handla på Kastalen. Blev lite nostalgisk där. En himla mysig promenad igen.

Arvid ligger kvar i vagnen ute och sover. Det har hänt flera gånger nu den senaste tiden att han sovit ute, i vanliga fall brukar han vakna. Och vi som bor på översta våningen kan inte lämna vagnen ute när han somnat och vi ska gå in. Härligt, livet har återvänt! Har bara hosta och krax kvar, men är iaf mycket piggare! Yiiihaaa!

Ops, nu vaknade han visst....
:oD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0