Nya skor

Arvid har fått nya skor - hans första riktiga! Det hela hände igår på stan (vi tog oss aldrig iväg i måndags). Det var en ganska knivig uppgift med mycket att tänka på.
     - rätt storlek
     - höga så han får stöd för vristen
     - inte för varma eftersom sommaren är på g
     - stabila
     - osv...
Tillslut blev det ett par skor på Din Sko.        



 Och här är en bild på nytanden. (syns om man anstränger sig) Igår upptäckte Andreas att motsvarande tand bredvid också är på väg upp, och idag såg jag det också. Lyckligtvis verkar han inte ha lika stora problem med denna.



 Arvid hjälper mig att deklarara och tycker jag ska göra en massa avdrag.



Hos mina föräldrar har Arvid en bitring som han är gruvligt förtjust i, så han har den där i munnen vad han än gör (förutom när han äter). I tisdags härjade han runt...
     



 Kikar fram bakom snuttegosedjuret Patrick.


 Skrutten ute och provar skor.

 På Gläntan, dämpad efter första tandens feber.


Kommentarer
Postat av: Catarina

Vilka fina skor. De såg dessutom båda stabila och sköna ut.

2007-05-04 @ 08:19:22
URL: http://mistii.blogg.se
Postat av: Kattis

Han är nåt så helt fantastiskt söt så man får aldrig nog av honom!! :-)

2007-05-06 @ 12:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0