SNÖ

Medicinmannen var grymt spännande. Sista delen om en vecka! Efter Medicinmannen så spelade vi Monopol. Blev dock trötta efter ett tag så vi fortsatte idag istället. Andreas vann. Jag sörjde.

I övrigt har det varit en mycket bra dag! Efter en morgon med Ring så spelar vi, långfrukost med lördags-ÖP:n och en dusch så åkte jag ner på stan - alone! Så skönt det var! Andreas och Arvid var hemma och jag hade egentid. Härligt! Tanken var att jag skulle vara nere när de öppnade, och det var jag. Skönt med lite folk, men efter nån halvtimme var det fullt med folk ändå. Shoppade en del på H&M.

Sen åkte jag hem igen och åt lunch. Efter det fick jag min morsdagspresent - vi åkte till utförsäljningen av SNÖ på Tengens i Ås. Ljuva tillställning! Köpte två ringar, två halsband och ett armband. Är ingen stor smyckesanvändare, men jag kanske kan bli. Det var en himla bra morsdagspresent! Har aldrig fått nån bättre förut - mohahahaha!!!

Inga bilnummer för min del idag. Andreas däremot tog 200, 201 och 202! Stackars mig som fortfarande ska ha 198!

En kompis fick barn igår! En liten flicka! Himla roligt!!!

Andreas är borta och flyger nu, själv inväntar jag att Arvid ska göra kväll. Ska se Sommarkrysset sen tänkte jag, får se om det är bra - såg inte ett enda program förra året, så jag har inte en susning. Köpte förresten extra blad till scrapbookalbumet igår som jag satte in idag. Tjugo extra sidor att fylla...inväntar fantasin.


Kommentarer
Postat av: Rebban

Jag såg typ alla sommarkrysset ifjol! Missade dock dett avsnitt då utav vissa anledningar. Hur var det?
Förresten, jag och Maddo var också på tillställningen! Själv blev det 3 halsband och en ring. Jag instämmer: Ljuva tillställning! (även om jag inte fick ngt i present ;-)

2007-06-07 @ 09:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0