Sooooova

Jag vill sova! Det vill inte Arvid! Eller jo han vill säkert, men kan inte. Jag vet inte hur många gånger jag lagt ner honom och han bara skriker hejdlöst. Han har dock fått en supp nu igen så jag hoppas han kommer att somna om ett tag. Under tiden får han leka sig trött också.

Andreas har kommit hem också. Även han tröttare än få. Så han har somnat efter en redan avklarad arbetsdag. Jag är inte avis på honom som fick kliva upp vid 03 inatt. Då hade jag sovit en timme förresten. Haha, knepigt...

Det blev inget Gläntan idag. Det känns surt, men man får väl vänja sig vid att saker och ting inte alltid blir som man tänkt sig. Jag får med andra ord tänka på att Arvid inte kommer att somna alls idag...så kanske han gör det ändå.

Jag är så trött, huvudet värker och ögonlocken är tuuuunga. Ska äta lite lunch nu så kanske livet blir lite ljusare sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0