Tidsfördriv

Sitter och fördriver tiden innan vi ska ta bussen in till stan för att träffa mamma. Måste hitta en klänning inför sommaren (ska på bröllop) och då är det lika bra att kolla nu.

Har för övrigt provat en klänning som jag hade för några år sen. (ingen gå-på-bröllop-klänning dock) Kunde ha den, men det är onödigt trångt över magen. Synd. Kanske ska prova på Carros rockringsträning, det verkar bra.

Hade en tanke på att ha kjol på mig idag. Men så kom jag på att jag skulle ut och prova kläder. Då är det nog inte bra att ha strumpbyxor som drar in magen...man blir troligtvis aningens besviken när man kommer hem sen och provar utan strumpbyxor... Så det blir same old jeans istället.

Ska väl göra mig klar nu, Arvid sover som vanligt den här tiden så jag får väl väcka honom...stackarn!

Kommentarer
Postat av: elin

Blev det någon klänning?! Vi kan förresten komma och våldgästa er imorgon... vill bli lite friskare innan någon promenad men ditt sällskap tar jag gärna emot!

2007-05-24 @ 14:21:19
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: erika

hörru, om du vill och om den passar kan du låna klänningen jag hade på bröllopet i vintras...den silvriga

2007-05-24 @ 14:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0