Tillbaka igen

Det var en himla bra resa till Uppsala! Fast tyvärr hann vi inte med allt vi ville så vi kom båda fram till att vi måste stanna längre nästa gång. Det var bara för ljuvligt att bo på hotell! Det där hotellet bodde vi på förra året när vi var nere på bal också, och det var minst lika bra nu. Och Arvid har varit jättesnäll hela tiden. Han verkade trivas bra i att bo i en helt annan säng också och sov hela natten förutom när han ammade som vanligt. En himla lyckad tripp!

Idag har Elin och jag (och grabbarna såklart) varit på stan för att leta efter lämpligt att göra tygtryck på. Det är tygtryck som hägrar på onsdag! Jihooo! Nu har Arvid somnat och jag ska gå och sätta mig vid mitt pysselbord och se om jag kan hitta på något att scrappa. Om jag inte fastnar vid tv:n på vägen...

Återkommer med bilder från Uppsalaresan när jag ids.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack! Vi är så nöjda med honom, lilla gubben ;-) Välkommen hem från Uppsala förrsten! Kram, Carolina

2007-05-14 @ 19:17:38
URL: http://canbar.blogg.se
Postat av: Jonna

hej!! kul att höra att ni hade en bra resa!!! sorry att jag inte kom på norrlands!! får bli nästa gång ni kommer ;-) snart sommar, då kommer jag hem!! kramar

2007-05-14 @ 22:12:49
URL: http://roosens.blogg.se
Postat av: Jenny

Va bra att ni hade det trevligt i Uppsala. Själv längtar jag tills jag o Micke ska till Stockholm den 8 juni, bo på hotell och gå på Grönan. Mys! Tack för lånet av Arvidbilden, han e ju för go. Kram /Jenny

2007-05-15 @ 14:49:10
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0