Troccautflykt...

 Arvid har sin mamma som idol! ;o)


Två nya scrapsidor har det blivit sen sist. Tyvärr blev ena bilden suddig, men nu ids jag inte ta om den...
    


Idag skulle Arvid och jag tanka bilen och handla lite grönsaker till lunchen. Handlingen blev på Coop och jag hade goda förhoppningar om att de skulle fått in Trocca Light (jag köpte de sista de hade sist). Meeen icke! Så vi tog en extra utflykt till OK i Lugnvik och köpte fyra flaskor där istället (tips från Troccaspanaren Rebban). Vad gör man inte för lite Trocca light?!?! Moahahha!!

Imorgon drar vi till Uppsala - tjoho!!!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Ja! Det var ett bra span av mig! Dom hade ju tokmycket där när jag var där i fredags, hoppas hoppas att det inte upptäcks av fler! Du borde kanske ha hemlighållit det på nätet ;o)

2007-05-11 @ 08:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0