Åter

Jag har inte skrivit på massor av dagar nu. Men det har varit rätt tungt efter begravningen i onsdags. Resan gick i alla fall bra, och Arvid hade det bra med Erika som barnvakt när vi var i kyrkan och på minnesstunden på Norrlands. Hunden Pippi var dessutom superrolig när hon jagade honom. :o) Tror inte jag tänker skriva så mycket mer om begravningen, håller det för mig själv istället. Men tungt var det i alla fall, men det kändes såååå rätt att åka ner!!

Med anledning av det som hänt så har jag inte varit på världens bästa humör på sistone, men jag börjar väl se ljuset i alla fall. I helgen har jag tagit det väldigt lugnt och vila mycket. Andreas har blivit förkyld så vi har vilat mest allihop. Förutom när Arvid är på sitt bästa lekhumör. ;o)

I fredags var jag ledig efter lunch för att "ta över ansvaret" för Arvid när Andreas skulle till jobbet. Arvid och jag åkte en sväng till Carolina och Linn och fikade, mycket trevligt. På kvällen somnade jag 21:20, precis som förra fredagen. Börjar se en vana i det hela... :o)

Om en vecka är det första advent. Undrar hur jag ska orka fixa i ordning inför det... Det kanske ger sig.

Kommentarer
Postat av: Carro

Gör som jag å skippa pyntet =)

2007-11-27 @ 08:31:39
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Carro

Å börja blogga liiite mera ;)

2007-11-29 @ 13:49:02
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0