En uppdatering är på sin plats

Carro har helt rätt, jag måste blogga mera! Jag skäms lite för jag tycker ju själv det är så roligt att läsa folks bloggar när de uppdateras ofta. Jag borde skärpa mig på bloggfronten.

Jag har haft några oerhört trötta dagar. Jag är så trött så det liknar ingenting. Igår var det rena himmelriket när jag sov en timme efter att jag kom hem från jobbet. Skööönt! Sen var det middag, och på kvällen Bonde söker fru. Givet på en onsdag! Det ska bli riktigt spännande att se vem som väljer vem i slutändan...

I måndags var jag hemma från jobbet för Andreas var sjuk och sängliggandes. Det var jättekonstigt att vara hemma utan att varken vara sjuk eller vara ansökt ledig. Men Arvid var så snäll som vanligt så det kändes som rena lyxen. På tisdagen däremot gav Andreas klartecken att jag kunde åka och jobba så det blev bara en dags omhändertagande.

Och på söndag är det första advent också... På jobbet sattes det förstås upp adventsljusstakar redan IDAG! Jag och Ramona surnade ihop och funderar nu på att skriva protestlistor. Näe inte riktigt, men jag är fast på mina principer att inte tända adventsljusstaken förrän på just första advent. Så även i år.

I övrigt så hade de halva priset på glass på jobbet idag, vilket Ramona och jag firade med en varsin glass. Och surade över ljusstakarna. :oP

När jag kom hem skottade jag snö, så jag var riktigt duktig. Nu ska vi äta våffelrester till efterrätt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja nu ser jag att du kommit ikapp med bloggeriet=) fortsätt så. Finns inget tråkigare än när man sett fram emot att läsa ett nytt inlägg så är det tomt=)
Själv har jag bloggat lite klent i helgen men det tar jag igen=)

2007-12-02 @ 20:03:09
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0