På spåret

Ikväll (om tio minuter) drar säsongens första På Spåret igång. Det brukar vara så bra. Om man lyckas pricka in rätt resmål...annars kan jag lätt bli sur. :oP Hoppas iaf att det är en bra säsong, så man har fredagskvällarna uppbokade av nåt kul. Idol är samtidigt, men det känns inte så kul längre.

Imorse skulle jag på hälsocentralen så jag fick sovmorgon. Skönt! Drömde om Mathias också, han hade fått nytt jobb och trivdes verkligen jättebra. Det är nog ett tecken på att han har det bra där han är. :o) Kom senare till jobbet idag då så det blev en lite ovanlig dag. Men trevligt med fredagsfika och allt. :o)

Idag tror jag att jag vägrar skotta snö, gör det imorgon istället... Jag tycker ju faktiskt att det är riktigt kul, men det lär väl snöa mer inatt ändå.

Arvid är så go som åker omkring på sin plastmotorcykel. Han skiftar mellan den och Bobby Car. Ibland kör han gräsklipparen också, klipper mattgräset eller nåt...

Dags att ta på lillsmurfen pyjamas, så han kan lägga sig innan På Spåret börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0