Snart fredag igen

Det är förkylningsvarning på mig. Tyvärr. Jag hoppas dock att jag ska klara mig imorgon, sen kan jag bli sjuk i helgen om det nu måste bryta ut. Hoppas Rebban klarar sig från sin förkylning också!

Erika är hemma!!!!!!!!!! :o) :o) :o)

Just nu är jag oerhört trött så jag ska strax gå och lägga mig.

Igår var jag en sväng på stan för att byta en födelsedagspresent och skaffa en massa grejer på Syssla (Pandurofilial i Östersund). Jag blev dock lite besviken över mitt besök. Helst bör man ju ha en massa sug när man är där, men igår var det lite klent. Det blev dock handlat ändå. Knepigt det där...

Igår gjorde vi klart apotekardisken. Jabbi!

Nu ikväll var Arvid och jag på promenad till affärn. Fick oss en relexväst helt gratis efter att ICA hade skickat ut kuponger. Himla snällt! Träffade Emelie och Ellinor, och även en gammal dansare från dansperioden. Jenny, jag blir så nostalgisk när jag tänker på vår dans-era!!!

Nu är huvudet tomt. Det blåser som sjutton ute! Ikväll hade Arvid en sovar-strejk, men tillslut så... han somnade för ungefär en timme sen. Förkyld är han också, jag gissar att är från det som jag fått min förkylningskänning. Haha, kul om jag hade klämt in ett L där... "från det som jag fått min förkylningsklänning". Moahahaha!!

Det är hög tid att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0