Urk

Jag blev sjuk. Sorgligt nog. Fast ändå bättre att vara sjuk nu än nästa helg för då åker vi till Ikea! Och om inte Elin och Mattias ångrat sig och stannar i Östersund över helgen så ska vi åka och kolla in deras hus! Det ska bli så kul!

Jag blev hemma från jobbet igår. På natten hade jag feber och igår morse hade jag förlorat stora delar av rösten - igen. Tappade ju rösten förra gången jag var förkyld också. Det är så hemskt för man tar ju för givet att man kan uttrycka sig genom att prata. Jag sov i alla fall till 12.30. Hade jag klivit upp och åkt till jobbet hade jag missat sju timmars tillfriskningssömn. Idag mår jag lite bättre, men långt ifrån bra tyvärr. Jag var ju nyss sjuk känns det som, trååååååååkigt!!!!

Listan har börjat skrivas inför Ikea-besöket.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Usch vad trist! Hoppas du kryar på dig snart! Kram!

2007-11-03 @ 16:46:36
URL: http://canbar.blogg.se
Postat av: elin

Klart vi inte ångrat oss! Det är lördas som gäller va!?

2007-11-05 @ 08:57:33
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0