27 långa år

Om tio minuter (i skrivande stund) föddes jag för 27 långa år sen. Då var det jättemycket snö ute. Det är det inte idag. Fast snöat har det, det har dock övergått till regn så nu är den lilla snön borta igen.

Vi åkte runt idag i Marieby, Ede, Brunflo, Ope och sen kom vi till stan. Där fick jag shoppa loss på stan. Fick ett par handskar, två mössor, gå lös på Syssla och så åt vi på Sibylla. Just Sibylla har namnsdag idag så man fick en gratis kaka och kaffe. Allt för att fira mig. Moahhahaha!

Laptopen fick jag pyssla med i bilen för att kunna lösa melodikrysset. Därav förra inlägget...

Kl 17:34 dök jag upp. Eller ut. Eller vad man nu vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0