Bullpappa :)

Kom hem idag och möttes av den härliga doften av kanelbullar! Lovely! Underbaringen Andreas hade bakat kanelbullar! Me love. Inspirerad av detta har jag ikväll bakat "mammabullar" och kladdkaka.

Jobbade lite längre idag. Anledningen till det var att jag var på långlunch idag...var till frissan. Igår kväll fick jag nämligen lite småpanik över håret. Vad göra?! Så jag bokade en tid över nätet och fick en tid idag. Det känns mycket bra, var hela ett halvår sen jag var iväg sist.

Arvid har svårt att somna på kvällen. Vi tror att det kan bero på att det blev lite sent och förvirrat när vi var borta i lördags. Men förhoppningen finns att han ska komma tillbaka på banan igen.

Jag var förresten in på Jysk idag för att kolla om vår apotekardisk är på ingång. Icke! Det är fortfarande kö men vi har avancerat i kölistan i alla fall. Alltid nåt... Eller...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0