Christian

Igår när jag satt på jobbet fick jag ett sms att Andreas och Arvid hade en överraskning när jag kom hem. Funderade mycket och hade gissningar på att de hade gjort tacos, sytt gardiner eller gjort en scrapsida. Nyfiken i en strut som jag är så gick jag som på nålar innan jag tillslut fick komma hem. Inte hittade jag nån överraskning. Tyckte dock att det luktade trä så jag gissade att han hade satt upp nån hylla eller nåt. Hittade dock ingen.

Men så tillslut fick jag veta att överraskningen fanns under trappan. Jag gick dit, öppnade och där fanns ett stort paket med . . . (tam ta daaaaa...) . . . Apotekardisken Christian! Äntligen! Lyckan var total!

Så idag har Andreas börjat skruva på apotekardisken och fortsatt ikväll. Den är inte klar riktigt, men det känns väldigt bra att den har kommit hem. Finally!

Och så måste jag berätta om Arvids allergi.
Eller icke-allergi. Tror att jag missat att berätta att det går jättebra för honom att få i sig mjölk nu. Inga allergitendenser längre! Jihoooo!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh, överaskningar som är det bästa som finns! Lyllos dig! :)
O va bra att han inte är allergisk!
Kram

2007-10-31 @ 08:34:48
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: elin

Bra att apotekardisken kommit för då kan ni ju börja längta efter något annat, något som finns på IKEA kanske...!

2007-10-31 @ 12:16:32
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Kattis

Både Christian och Arvids ickeallergi var ju roliga nyheter! :-)

2007-11-02 @ 18:48:00
URL: http://kalovi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0