Extra mycket längtan

Rebban: Det var en salladsskål. Vit med vit text. Funderar på att byta den till synlig text. Eller såna som du har, svart med vit text. Ska undersöka saken.

Ramona: Hoppas du får komma hem snart! Jag lider med dig, Thure och Bruno!

Idag har jag varit trött på jobbet igen. Förstår inte varför, men det blir väl så när helgen varit så bra som den var nu.

Har längtat extra mycket efter Arvid hela dagen idag. Tur att arbetsdagarna tar slut varje dag. Imorgon blir jag däremot inte hemma så mycket. Hanna o jag ska på scrapbooking-kurs! :)

Vi hämtade ut en bibba med framkallade digitalfoton i fredags. 504 stycken. Igår började jag märka upp dem med datum, får se om jag fortsätter ikväll eller om jag snart slocknar... Det är rätt jobbigt att märka korten, men jag gissar att jag kommer att uppskatta det framöver. Sen ska korten in i album och det blir lugnt tills nästa framkallningsomgång...

Kommentarer
Postat av: Rebban

hmm... mina är faktiskt vita med blå text. Inte svarta med vit text... =)

2007-10-23 @ 07:50:37
Postat av: elin

Åh vad kul med scrapping!

2007-10-23 @ 08:51:26
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0