Han e 32

Vi är hos Daniel (Andreas bror) för han har fyllt år. Med anledning av detta hälsar jag följande till Frida:
- Hur gammal e han då om man får fråga?
- Han e 32.
- Men det e väl inte möjligt?!?
- Nee mamma lilla...
Lite humor från Morrhår & ärtor, kultfilm numero 1.

Rebban: Nja, jag vet inte vad jag ska svara... Det var i vintras nån gång (jan-feb nån gång tippar jag på) som de körde sist. Så det är väl kanske 1½ gång per år eller nåt. Eller två. Nej, det var tyvärr inte tacobuffé den här gången. Attans. Men kycklinggrytan vi fick var också god. Ja curling är kul, jag har ändrat uppfattning till detta efter gårdagen. :o)

Nu ska jag gå och vara lite social. Varför jag sitter här är för att jag har laddat ner bilder för framkallning här istället, det bröts hela tiden hos mina föräldrar av någon underlig anledning. Men nu är det ivägskickat och jag hoppas det hinner komma innan jag och Hanna ska på scrapbook-kurs om drygt en vecka. Spännande.


Kommentarer
Postat av: Frida Nordqvist

Haha! Det där var kul! Jag fnittrade gott när jag läste "Han e 32!". Sen blev det ju ännu roligare att han inte fyllde 32, kommentaren efter är ju "Men det är väl inte möjligt!". Och det var det ju inte heller....Vad jag har dålig humor, men kul var det! :)

2007-10-15 @ 12:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0