Kanelbullens dag

Idag är det kanelbullens dag. Och Arvids. Och Rebbans. Och flera andras. Arvid har namnsdag idag, det firade vi med kanelbullar hos Rebban. Nej det gjorde vi inte, men det hade varit coolt. Vi firade med kanelbullar hemma istället. Andreas o Arvid hade fått ta med sig från öppna förskolan när de var där idag.

Var hos Rebban och fikade födelsedagsfika idag. Mycket gott. Och så mycket fin lägenhet. Jag förstummas. Tror jag konstaterade detta även efter förra årets födelsedagslunch.

Lycka till på tentan imorgon Elin!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har smaskat i mig tre stycken hittils=) Har en som ligger och lurar i köket oxå=) Grattis arvid oxå=)

2007-10-04 @ 21:02:57
Postat av: Jenny

Grattis Arvid och grattis Rebban! Och grattis till alla som får äta kanelbullar.... *grrrr*!
När kommer ni och fikar då Stina? :)
Kram!

2007-10-04 @ 21:45:44
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Rebban

Inte en enda kanelbulle på hela dagen igår. Det är skandal!! Men men, gott fika ändå...
Kul att ni kom, och kul att du gillar våran lägenhet! Jag tror den giller dig också...
Och tack Jenny!

2007-10-05 @ 10:56:50
Postat av: Jenny Jönsson

Halloj Stina ! Long time no see... Brukar läsa din blogg, kul att hålla sig uppdaterad om dig o familjen trotts att vi aldrig pratar ses längre !! Jag har oxå börjat blogga !!! "Startade" upp den igår så jag har inte hunnit skrivit någe än. Men är du intresserad att kolla in min vardag kan du göra det på www.mammatill2.blogg.se
Ha de bra o hälsa Andreas...

2007-10-05 @ 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0