Så vuxen är jag

Hittade en vuxen-lista på Linnéas blogg som jag nu stjäl:

[X] Har körkort
[X] Har bil (tillgång till en i alla fall...)
[X] Har egen lägenhet (parhuslägenhet...)
[X ] Har tvättmaskin
[X] Har diskmaskin
[X] Har kaffebryggare
[X] Har ica/konsum kort  (både ock...)
[X] Har delad ekonomi
[ ] Storhandlar en gång i månaden
[ ] Har pengar kvar när lönen kommer
[ ] Planerar månadens inköp
[X] Diskar varje dag (lätt nu när vi har diskmaskin)
[X] Äter riktig mat varje dag (i stort sett så)
[ ] Dricker minst 3 koppar kaffe om dagen (det gör jag inte, men jag är mer kaffedrickare nu än förr iaf) 
[ ] "Snoozar" aldrig när klockan ringer på morgonen
[ ] Har hemtelefon
[X] Har abonnemang på mobilen
[ ] Bäddar alltid
[ ] Har SL-kort (lite onödigt här känns det som...busskort däremot har jag)
[X] Sover aldrig till efter kl 10 på helgerna
[X] Tar hellre en promenad än att ta bussen (kryssar i där för jag gör det hellre, men det är lite långt att gå till stan/jobbet härifrån tyvärr...)
[X] Har heltidsjobb
[X] Pensionssparar
[X] Har ett sparkonto
[ ] Sparar alla kvitton
[X] Har barn

Kommentarer
Postat av: Linnea

Oj, vad du var vuxen jämfört med mig! =)

2007-11-04 @ 16:29:41
URL: http://linneasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0