Tänkte att det kanske...

....var dags att skriva lite. Det är långt mellan gångerna. Ibland i alla fall. Jag är hyfsat duktig på att läsa bloggar, men borde bättra mig på att skriva oftare själv.

Sitter på jobbet och har lunch. I eftermiddag ska vi spela curling med svärmors jobb. As-svårt var det sist vi var där. Gruvar mig för det, men ska ge det en ny chans.

Igår snöade det - häääärligt! Inte "hääääärligt" för att det blir kallt och svårare att både köra bil och gå, utan härligt för att det blir så mysigt. Jabbi.

Kommentarer
Postat av: elin

Håller med dig, blogga oftare!

2007-10-14 @ 18:56:52
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Carro

Ja som jag skrev i min blogg, att alla bloggar för sällan å jag lovade att blogga mer så då måste du oxå göra det=)

2007-10-14 @ 23:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0