Dax

Dags att blogga lite kanske. Jag drar mig för att göra det. Hela tiden. Enklare är det att läsa andras bloggar. Men så länge jag kommer ihåg att jag borde kopiera texten innan jag publicerar så finns det ingen risk att jag blir bedrövad när det inte funkar. Jo bedrövad blir jag ändå. Dock någon procent mindre möjligen.

Igår var pappa barnvakt medan vi var på musiken - Trollkarlen från Oz. Vi (och Andreas familj) drog upp medelåldern rejält. Men den var väldigt bra faktiskt. Sen var vi på kräftparty på Rödön. Jag avvek efter nån timme och åkte på tjejkväll med några jobbarkompisar (och fd.). Mycket trevligt var det!

Idag blir det höjdhoppsfinal! Yejjjjj!

Mitt GI:ande har brutits. Det försvann dock 1,5 kg på den där veckan och jag verkar behålla den vikten. Så möjligen får jag vara nöjd. För stunden iaf.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Japp, och nu är det dags igen för ytterligare ett inlägg....

2007-09-05 @ 08:42:07
Postat av: Jenny

Nä du Stinur, nu får du ta och gaska upp bloggandet lite. inte ens svarat på mina fråogr i förra inlägget... *suck* :) Vi får tat o ses nån gång inom en inte för lång framtid. Kram!

2007-09-05 @ 15:56:11
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: elin

Kul att se att GI-andet funkar iaf, då kanske det är lättare att ta upp det igen när du ätit dig less på allt gott sen... om det händer, det finns ju så mycket att välja på!

2007-09-06 @ 10:17:28
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0