Onsdagskväll utan Lottovinst

Fortfarande ingen spya ifall någon är intresserad. :)

Det har sorgligt nog inte hänt så mycket sen sist. Vi har gått på promenad ner till affären ikväll. Inget mer. Men hjälp vad det lät tråkigt. Fast man orkar ju inte så mycket på kvällarna ändå. Insåg idag att jag tycker det är lyxigt med helgerna när man får sovmorgon ända till kl 07! Haha, det är annat det än för några år sen.

Ingen vinst på Lotto ikväll för min del. Inte så konstigt kanske. Jag hade inte spelat. Dumt. Måste kolla hur den rätta raden idag ser ut...

Konstpaus

Det hade blivit 4 rätt på Lotto2 = 22 kr. Jag borde lämna in min rad...

Kommentarer
Postat av: Céline

"Sovmorgon ända till klockan 07"? HeHe...

2007-09-21 @ 08:35:36
Postat av: Rebban

Haha!! Du e rolig du Stina!
Och hurra hurra hurra för att mjölkallergin verkar vara på väg bort! Då behöver han inte vara avundsjuk på vad andra äter längre! hurra!

2007-09-21 @ 12:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0