Ännu ett Sysslabesök

Idag efter jobbet skulle jag hämta pappa på hans jobb, men innan det så tog jag mig en tur till Syssla. Helt otippat... ;o) Köpte en embossingfön, lite brads och ett grönt embossingpulver. Nu ikväll kollade jag mailen och såg att jag fått orderbekräftelse på grejerna jag beställt så nu när det är betalt är det bara att invänta... :o) :o) :o)

Andreas har fortsatt montera köksskåpet idag, himla bra blir det. Arvid och han hade även lekt i lekparken. Arvid fick en hink och en spade i lördags och blev väldigt besviken igår kväll när han fick syn på det och inte fick gå ut och leka ute. Men han skulle snart lägga sig då så det var nog inte så bra att gå ut och leka vid det laget. Tur att han fick ta igen det idag då. :o)

Andreas gjorde nachos idag, mums! Jag har fått två prenumerationstidningar med posten idag, så nu finns det en del att läsa. Imorgon är det föräldragrupp (eller "omföderskegrupp" som det heter i det här fallet).

Lite bilder...
Arvid trivs på altanen

Far och son på promenad

19 april  vs.  24 april


 Den andra rabatten 24 april

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh, jag vill också ha en trädgård! Och en hobby! :)
Kram

2008-04-29 @ 08:47:20
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: elin

Vill också ha rabatter!

2008-04-29 @ 15:25:19
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0