Gallring

Igår var vi på bio och såg Varg. Svärmor är med ett par sekunder som statist, och även Bengtssons syrra var med. Vi gjorde sällskap med Ida och Johannes, och på bion träffade vi Jenny. Himla roligt, tur att hon jobbade just den kvällen! Filmen var rätt okej, och det var kul att höra hela biosalongen sitta och småfnissa när det visades bilder över stan, osv. :o)

Inatt fick Arvid feber. Han vaknade vid 05 och var ledsen och jättevarm så jag gick upp med honom, bytte blöja, gav honom Alvedon och sen ville han sitta och mysa i soffan. Cartoon Network var den enda kanal som (otroligt nog) hade nåt vettigt att se. Arvid var väldigt hängig och trött, men rätt vad det var så säger han glatt och högt: "Bii Boooo" (=Byggare Bob) och började till och med att dansa lite. Till vår stora förtjusning så visades två avsnitt av Byggare Bob och sen gick vi och lade oss igen. Sov till nästan TIO!!! Snacka lyx!!!

Idag har Arvid och Andreas varit hemma, Arvid har varit tussig och sovit största delen av dagen. När han inte sovit har han velat sitta i soffan och mysa. Gulligt! Själv har jag varit hos mamma och pappa för att röja ut en massa (rat) ur mitt gamla rum. Det har helt klart gått över förväntan och vi har slängt massor! Det känns för himla bra!

Idag blev det grillpremiär med karré och potatissallad. Mums!

Imorgon var det meningen att Elin, Mio, jag och Arvid skulle åka till Carro och barnen. Men både Arvid och William är sjuka så jag tror inte att det blir av. Men vi ska avvakta till imorgon och höras av då så då får vi höra hur vi ska göra. Tvivlar dock på att Arvid är frisk imorgon, men man vet ju inte.

Nu blir det mys framför tv:n.
Ska se "Heartbreak kid" som jag hyrde idag som ett infall.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Låter som att han e en riktig mysarkille :)
hoppas han kryar på sig fort.
Kram

2008-04-20 @ 01:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0