Pysseltajm

Igår var vi först på stan lite, jag var bland annat på Syssla. :o) Åt på Subway, mums. Sen blev jag avsläppt hos Hanna för att vi skulle ägna dagen åt pyssel. Dan kom hem senare och gjorde lasagne som vi åt när Andreas och Arvid kom från Rödön. Sen blev det glass också, allt var himla gott så tack så mycket! :o)

Gjorde tre kort och två LO:s (till scrapalbumet), fick väldigt mycket gjort när jag väl kom igång. Idag har jag beställt vad jag ska beställa så nu är det bara att invänta grejerna... :o)

Imorgon blir det jobb igen, det känns väldigt bra. Det var ju ett tag sen sist nu eftersom Arvid varit sjuk. Men nu verkar han helt återställd i alla fall. Vi tror att febersjukan kan ha berott på en tand som kommit upp, och nu har även en annan tand ploppat upp så det var kanske mycket på en gång.

Idag har Andreas påbörjat monteringen av köksskåpet. Men det är ett ganska stort projekt så några dagar till lär det nog ta innan det är klart. Det går inte att göra vad som helst med en nyfiken liten Arvid som springer runt heller. :o)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stina, du som kan pysselvärlden: Vet du vart man kan köpa lera? Alltså lera som man kan göra grejer av, inte cernitlera utan "riktig" som man bränner i ugnen...
Kram

2008-04-27 @ 22:06:49
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: elin

Kul att ni lyckas se nya tänder, Mio bits bara så fort jag ska känna och vid tandborstning ser det jämnfullt ut men jag hinner inte räkna... Bra att han blivit frisk iaf!

2008-04-28 @ 09:17:53
URL: http://bolebos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0