Ny vecka

I lördags hade vi besök av Maggan, Åke, Carolina, Lars, Dan och Hanna. Surströmming eller tacos stod på menyn. Mycket trevligt hade vi, och det kryllade av barn. Åtta vuxna och sex barn. :o)


Jag kom visst med på sista bilden också...som fotograf... :oP

Idag började Arvid på förskolan igen. Allt hade gått mycket bra, och han hade inga problem att somna i den nyinköpta dagisvagnen. Inte var det några problem vid lämningen heller, han brydde sig inte ens om mig. Synd bara att det var spöregn idag, men det är lika bra man vänjer sig... Ska önska mig ett regnställ när jag fyller år. Just nu lånar jag Andreas regnställ.

Lite bilder sen sist...

* Arvid har fått en docka * Lilla gumman * Arvid med två dockor ;o) och ett flygplan * Arvid poserar * Lillasyster och storebror * Johanna * Arvid *

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååå..så söta! Härlig blick hon har. Så sött när Arvid håller om Johanna

2008-08-18 @ 21:21:09
Postat av: Anna Hoglert

Vad fina dom är era barn!!

2008-08-19 @ 00:21:12
URL: http://starannis.blogspot.com
Postat av: Rebban

Vilka mysiga bilder!!



Du jag har en fråga, är jordgubbssäsongen slut? Jag har inte sett någon försäljare sen jag kom hem från Paris...

2008-08-19 @ 13:57:10
Postat av: Anonym

vilken mysig bild när Arvid ligger å håller om Johanna... så himla söta

2008-08-22 @ 21:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0