Vardag

Då var vi åter i vardag igen. Andreas är på jobbet. Arvid på förskolan. Johanna och jag är hemma och underhåller varandra. Arvid hade fortfarande inte vaknat kl 08 imorse så jag fick väcka honom. Tror han var inne i nån djup sömn för han såg rätt förvirrad och nyvaken ut.

Ungefär så stor som Johanna är nu var jag när jag föddes.

Igår var det fyra månader kvar till julafton. Tack Elin för påminnelsen om detta. Jag gillar ju julen.

Idag börjar skolorna också. Många pirriga magar idag gissar jag. På skolgården där Arvid går på förskola (eller dagis) var det fullt kaos. Barn överallt. Ljud överallt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Längtar oxå till julen. Den här julen kommer att vara den bästa av dem alla nu när Ilona är här. Ska nog börja planera julpyssel snart :-D

2008-08-25 @ 13:52:15
Postat av: Annica

Träffade din mamma idag! =) Va lik ni va....

Kram

2008-08-25 @ 21:24:49
URL: http://ankos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0