Julklapparna avklarade

Pust.... nu har jag offrat två timmar av mitt liv till att slå in julklappar. Det var inte så mycket "offra" egentligen, det var ett rent nöje! Fast nu är jag så otroligt trött att jag snart inte orkar stå längre. I och för sig sitter jag så jag har väl redan gett upp det där med att stå upp. Eller nåt.

Idag hade Arvid med sig hem en snölykta som de hade gjort på förskolan. Jättefin var den med glitter på och en bild på en tomte. Det blir mysigt att tända den på julaftonsmorgonen. Det är glitter i typ hela köket, men vad gör det när man har en sån go liten pysslare här hemma? :o)

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig.

Andreas och Arvid gick på jullov idag så då har jag och Johanna också gjort det. Johanna och jag har förresten haft en mycket trevlig dag själva i stan. Köpte klart alla julklappar och så var vi till jobbet och hälsade på också.

Imorgon ska vi handla julmaten...

 Lite småless kanske... ;o) "Ska du ta kort nu igen...?!"

 Liten Johanna igår.


Här är två bilder som jag tycker är lite roliga...
 -"Nu är det min tur att prata" säger Johanna medan Arvid pratar vidare och ser ut att prata om något riktigt viktigt när han kliar sig på hakan. Han ser dessutom ut att ha en strumpa på huvudet.

 Arvid ser fortfarande ut att vara väldigt inne i telefonsamtalet. Johanna har fått ut ena benet ur pyjamasen medan foten på andra benet har fastnat inne i pyjamasen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Stina!

Önskar er alla en god jul och ett gott nytt år!

Fina bilder på era söta barn! Johanna är väldigt lik dig, en mini-Stina =)

Kram Sofia

2008-12-20 @ 23:43:55
URL: http://svensberg.blogg.se/
Postat av: Ramona

inte så lite söta just

kram

2008-12-21 @ 22:04:41
Postat av: Anna Englund.

Åh vad jag skrattade gott åt dom som du skrev " roliga bilderna" Åh så roligt :D Hälsa dom små o Andreas :)

God Jul och Gott Nytt år! :)

Kram Anna

2008-12-21 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0