Hemringd

Förskolan ringde nu på förmiddagen och sa att Arvid inte var sig själv riktigt, och så kändes han varm. Han har ju haft hosta ett par dagar så en ny förkylning (eller att den förra tagit fart igen?) misstänkte vi var i faggorna. Så jag åkte hem från jobbet och hämtade honom. Så nu är jag hemma med två sjuklingar. :o)

En av förskollärarna sa att Arvid i vanliga fall på mornarna brukar gå omkring och leka och prata med allt och alla, men idag hade han bara suttit stilla. Sötisen!

Arvid har lagt sig för att sova, han var lite dåsig och blank på ögonen och verkade riktigt nöjd över att få lägga sig en stund. Får se om jag lägger mig jag också, men först ska jag läsa tidningen!

...och lägga in magbilden! :o)

image317
Från (vad vi tror är) vecka 19 alltså.

Kommentarer
Postat av: elin

Nu synd det verkligen! Hoppas att ni kryar på er till ultraljudet!

2008-02-12 @ 11:14:49
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Catarina

Vilken fin liten mage. Ser mysigt ut! / Catarina

Postat av: Nina

Finfin liten bebismage! Själv ser jag mer ut som en spärrballong nu med 3 v kvar till bf :-)
Kram Nina

2008-02-12 @ 21:10:54
URL: http://mammanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0