Rubrik

Hade lite dålig fantasi vad gäller rubriken...

Idag har jag jobbat. Andreas tyckte att han kunde prova att ta hand om Arvid för egentligen är det inte så mycket lyftande med honom. Det är mest upp och ner på skötbordet, lyfta ur matstolen (han lärde sig att klättra upp i stolen själv igår) och ifall han gör något han inte får så man måste lyfta honom för det, eller i och ur sängen, osv... Hur som helst hade det gått bra, även om det sticks i såret på honom ibland.

Att jobba gick mycket bra. Det var ganska lite post idag, men vi hade en man kort så det var perfekt. Vi var klara redan när jag gick hem, sånär som på ivägskickandet av filen. Skönt för att vara fredag! Annars har det en tendens till att bli mycket post på just fredagar när alla vill gå hem och ta helg...

Vi funderar på att åka in och kolla på ljusspelet på Rådhuset ikväll. Jag är mycket skeptisk men vi har hört från så många olika håll att det ska vara så häftigt så vi faller för grupptrycket och undersöker saken.

Andreas och Arvid kom i alla fall och hämtade mig på jobbet idag. Vi åkte först till Barnens Hus och sen kom vi på att vi ville ha kinatmat till middag så då åkte vi och köpte det innan vi körde hemöver. Mycket gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad tyckte ni då? Jag och M såg det efter jobbet igår och blev lite impade... :)
Kram!

2008-02-16 @ 12:41:17
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Catarina

Vi bodde också i 22:an, men jag kommer inte ihåg våning. Kanske 3:e, men jag är osäker. Vi har alltså nästan bott grannar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0