Urk...

Jag åkte på magsjuka ändå. Urk! Så idag har jag legat däckad hela dagen, det hela började inatt. Andreas som skulle jobba idag (öppet hus) skjutsade ut Arvid till Rödön innan han åkte för vi trodde att Arvid var frisk vid det här laget. Jag kunde ju inte ta hand om honom som spydde och mådde illa. Men så hade Arvid spytt under dagen i alla fall. I övrigt hade han varit glad och lekt, så någon större fara verkar det inte vara. Han spydde igen efter middagen, men lika glad igen efter att han tömt sig.

Nu har jag klivit ur sängen för att se Melodifestivalen från soffan och få lite miljöombyte (istället för att kolla från sängen). Tänkte kolla en auktion på Tradera, men den var slut idag strax före kl 18 så den missade jag. Nu ska jag lägga mig i soffan under täcket och invänta tillfrisknande...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig lilla Stina! Inte kul att vara magsjuk... :(
Stödkram!

2008-02-23 @ 21:12:51
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Sofia

Meen, din stackare! Inte lätt att klara sig undan magsjuka. Jag lider med dig. Själv har jag varit på 30-års kalas och kyckling stod på menyn. Undra just hur det var med den för jag mår inte speciellt bra nu. Täta besök på toaletten...dock inte lika intensiva som dina =)
Krya på dig!!
Kram Sofia

2008-02-24 @ 00:36:34
Postat av: Rebban

Meeeen! Krya på dig!

Hur blir det nu med vår lunchdate? :-O

2008-02-25 @ 16:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0