What?!

Huuuur kunde Christer Sjögren gå till final igår?!?!?!?!?!?!? Det är något jag inte förstår... Det var en av de låtar som jag var helt säker på att åka ut redan i första omgången, men så går pinsamheten och vinner! Jag är fortfarande i chock...

Arvid sov till kl 08:20 imorse så det blev sovmorgon, skönt! Sen sov han 1½ timme igen efter ett par timmar och då sov jag en timme också. Han verkar för övrigt ha blivit mer snorig och mer hostig nu så risken är väl att han fått en ny förkylning ungefär när den förra började försvinna. Men det är tydligen många sjuka på förskolan. I fredags hade det varit totalt 12 barn på hela förskolan, vilket är tre avdelningar.

Annars kollar vi mycket på skidskytte-VM som går i vår fina stad Östersund. Det är himla coolt! Hade gärna velat vara där, men har inte lagt ner nåt arbete på att skaffa biljetter och nu är ju Andreas krasslig också. Man ser ju bra på tv:n, men det hade varit kul att känna av stämningen.

Tre dagar kvar till ultraljudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0