10 år

Idag firar Andreas och jag 10 år! Hjälp vad tiden går! Eller som vi brukar säga; tänk att vi stått ut! Haha! Det hela firas inte så stort mer än att jag ska försöka få ihop en trerätters middag. Andreas har möte efter skolan så det blir en lite senare middag, men det går nog bra. Eventuellt går vi ut och äter efter att vi varit på Östersundsrevyn om en dryg vecka, men det är inget vi bestämt.

Första dagen på inskolningen gick bra. Det var en timmes fri lek idag och Arvid hittade ganska omgående spisen med alla tillbehör, vilket han älskar att pyssla med. Fröknarna...förlåt - pedagogerna verkar väldigt bra fortfarande så det här ska nog gå bra. Allt var inte iordningställd där än, men alla grejer som var beställda hade inte kommit än så det får vi vänta på att få se.

Efter inskolningen så gick vi ner till affärn och sen gick vi hem igen. Arvid fick lite fika och sen ville han sova. Jag tänkte att han skulle sova minst ett par timmar, så efter en stund lade jag mig också. Men det visade sig att han bara sov 1½ timme så det hann inte bli så mycket sömn för min del. Men jag överlever nog.

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till 10 år, det var inte lite det=) härligt att arvid verkar trivas =)

2008-01-09 @ 14:39:48
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: elin

Grattis grattis!
Tycker att ni ska ta er ett mysigt bad i ert, inte heller så pjåkiga, badkar för att fira! Vi får nog tyvärr bada vattenlöst ett tag till men bara att få hem det känns mycket, mycket bra som sagt.
Kul för Arvid att det gick bra, och för dig också förstås! Är troligtvis upptagen med Klara nu på fredag när jag eg tänkte korrigera anmärkningarna som jag kommer få från gr imorgon så jag vet inte om jag kan på måndag, men jag hoppas på det bästa och borde ju hur som helst vara klar till efter att Mio sovit klart på dagis! Vill inte vänta en hel vecka till...

2008-01-09 @ 14:49:37
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Rebban

Grattis i efterskott!!! Kul!! Shit 10 år? Här ligger man i lä....

2008-01-10 @ 08:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0