2007 års summering

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpte hus. 

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Ja - att gå ner alla graviditetskilon (+lite till). Fast sen gick jag upp igen... 
 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja; Elin o Peter, Carolina o Lars, Maggan o Åke, Linda o Tomas och några fler som jag inte känner lika väl 


4. Dog någon som stod dig nära?
Ja tyvärr - Mathias. Saknad till tusen! 


5. Vilka länder besökte du?
Bulgarien 

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer jordgubbar kanske. :oP

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
10 juni (när vi bestämde oss för huset), 12 juli (Arvid fyllde 1 år), 7 november (plussade!) och 8 november (Mathias dog). 


8. Vad var din största framgång 2007?
Vet inte om jag hade nån större framgång i nåt, men jag säger viktnedgången.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nja, inte mer än i vanliga fall. Inga handledsfrakturer i år dock, och det är ju alltid bra! ;oP


11. Bästa köpet?
Foppatofflorna kanske, fast de fick jag... 


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Arvid och jordgubbar


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Kyrkklockor


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både ock... Gladare för att vi har Arvid som förgyller hela tillvaron, ledsnare pga Mathias bortgång

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hållt vikten även under semestern och efter


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat :oP 


18. Hur tillbringade du julen?
På Rödön med Andreas, Arvid, pappa och Andreas familj


19. Blev du kär under 2007?
Det behövde jag inte, jag är redan. 


20. Hur många one night stands?
None!


21. Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru, Ensam mamma söker, På spåret


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej det tror jag inte.


23. Bästa boken du läste i år?
Jag läste en tredjedel av "9½ månad" av Annica Lantz så jag säger den. 


24. Största musikaliska upptäckten?
Last night of the Proms


25. Något du önskade dig och fick?
Spelet "Master of Television" i julklapp. 

26. Något du önskade dig men inte fick?

Kommer inte ihåg nåt.


27. Årets bästa film?
Harry Potter och Fenixorden 

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Firade här hemma med födelsedagsfika. Åt på Sibylla. :o) 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att vi slapp mista en vän, och att jag slapp se ormarna i Bulgarien. 

30. Vad fick dig att må bra?
Andreas och Arvid såklart. 


31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Inte många. 


32. Vem saknade du?
Andreas o Arvid när jag började jobba igen. Mathias efter 8 nov.


33. De bästa nya människorna du träffade?

Det måste vara alla bebisarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0