241-242-243

Först och främst vill jag gratulera Carro, Daniel och William som fått tillökning i familjen! Det är så himla kul! Grattis grattis grattis!!!

Arvid trivs bra på förskolan. Två mornar i rad nu hade han börjat springa när han såg förskolan och insåg att det var dit han var påväg. När jag ska ta med honom hem på eftermiddagarna är han inte så entusiastisk till att följa med, han vill hellre stanna kvar och leka. Nu sitter han på sin Bobbycar och tittar på Bolibompa. :o) Imorse vaknade jag runt 05-tiden av att jag hörde honom ligga och låta som en katt (åtminstone det ljud han använder när han ser en katt). Han måste ha drömt om nån katt för sen blev det tyst igen. :o)

Jag är inne i ett flyt i platespotting: I lördags när vi svängde in på Barnens Husparkeringen så såg jag 242, men skulle ju ha 241 då så jag blev lite sur. Meeeeen så parkerar vi och kliver ur bilen - och där står 241! Så det var bara att gå några steg tillbaka så hade jag tagit 242 också. På måndagen skulle jag åka hem från jobbet och då stod 243 på personalparkeringen. När jag sen kom till Brunflo så mötte jag en bekant i en bil med just 243...igen. Så nu väntar både jag och Andreas på 244.

Inga kallelser har kommit med posten så nu är jag lite sur... (läs: väntlös) I förrgår däremot så hade jag fått ett underligt brev. Ett företagskuvert med ett mjukt innehåll. Det hann cirkulera många frågetecken i mitt huvud innan jag öppnade brevet. Där fanns ett brev med en förklaring om att jag är Jämtland Hockeys enda supporter och att det är tack vare mig som klubben kan fortsätta - det mjuka innehållet var en Jämtland Hockeymössa!!! De som känner mig vet att jag aldrig skulle sätta på mig en sådan eftersom det är helt fel lag... Jag har mina misstankar om vem som är den skyldige...

I tisdags följde mamma med och hämtade Arvid på förskolan, sen gick vi en promenad till min mormor och fikade. Mycket trevligt var det!

Fredag imorgon och jag har egentligen haft tisdag hela dagen idag så jag är lite småförvånad att det är fredag redan imorgon... men såklart mycket nöjd över det! :oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0